תביעות אובדן כושר עבודה

תביעות אובדן כושר עבודה

תביעות אובדן כושר עבודה הן מהתביעות הקשות והחשובות שיש, אדם שאיבד את יכולתו לעבוד צריך לתבוע את הביטוח כדי לקבל קצבה חודשית בעקבות הפציעה או הפגיעה שחווה, אם רכשתם ביטוח אובדן כושר עבודה תוכלו לקבל את השכר שאותו הייתם צפויים להרוויח

ביטוח אובדן כושר עבודה

החשיבות שבביטוח אובדן כושר עבודה היא עצומה, בלעדי הביטוח פציעה או פגיעה שתפגע ביכולת שלכם לעבוד עלולה ליצור בור כלכלי שקשה להתאושש ממנו.

הדבר בפרט חשוב כאשר מדובר בעובדים אשר מתעסקים בעבודות ברמת סיכון גבוהה יחסית כמו עבודות כפיים שדורשות עיסוק עם מכונות כבדות ועבודה בבניין.

לרוב החברות בקרן הפנסיה מקנה ביטוח מפני אובדן כושר עבודה, אולם ביטוח זה לא תמיד מספיק ופסיקות קודמות של בית המשפט הבהירו כי מדובר בביטוח בסיסי ופשוט שלאו דווקא מספק את כל הצרכים של המבוטח

סיבה נוספת שמקשה על המבוטחים בביטוח הפנסיוני הוא הניסיון התמידי של חברות הביטוח לחמוק מהתשלומים שמגיעים למבוטחים לאור העובדה שמדובר בהוצאה כבדה לאורך שנים ארוכות.

לכן מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח מקיפה וייעודית לאובדן כושר עבודה כדי להפחית עד כמה שניתן את הוויכוח מול חברת הביטוח.

תביעת הביטוח היא עבודה קשה

כמו שציינו מקודם חברות הביטוח עושות על מה שהן יכולות כדי להתחמק מהתשלומים שמגיעים למבוטחים כדין, עורכי הדין של החברות שולפים פלפולים משפטיים כאלה ואחרים שמעידים על פרשנות הזוייה ולא רלוונטית של הפוליסה.

החברות שוכרות את שירותיהם של חוקרים פרטיים שעוקבים אחרי המבוטחים מתוך מטרה לחשוף שהם משקרים ושהפגיעה שחוו אינה כה חמורה, החברות אחר כך טוענות שהמבוטח שיקר או שהוא יכול להתחיל לעסוק בתחום אחר בו לפציעה יש השפעה פחות משמעותית.

אחת השיטות הבעייתיות יותר שבהן נוקטות חברות הביטוח היא טענה לגבי הסתרת פרטים רפואיים על אודות המבוטח לפני רכישת הפוליסה, החברות טוענות כי המובטח שיקר והציג מצג שווא של בריאות בעוד שמצבו האמיתי היה רע ועכשיו תוכיחו שאין לכם אחות.

תביעת הביטוח היא עבודה קשה

האם זה אפשרי לקבל את הכספים שמגיעים?

התשובה המשמחת היא שבהחלט אפשר, על ידי פנייה לעורך דין ותביעה של הביטוח אפשר לקבל את כל הזכויות שלכן בהתאם לפוליסה עליה חתמתם עד לשקל האחרון.

אם חברת הביטוח מערימה קשיים בתחילת ההליך כדאי לפנות לחברת הביטוח באמצעות עורך דין הבקיא בתחום תביעות אובדן כושר העבודה, עצם הפנייה מצדו של עורך דין מנוסה יכולה להקל את ההליך ולזרז אותו.

במידה וחברת הביטוח תמשיך לעמוד על סירובה לשלם למבוטח את המגיע לו עורך הדין ייצג את המבוטח בבית המשפט מתוך מטרה להשיג למבוטח את כל זכויותיו.

בתי המשפט מראים אמפתיה גוברת למבוטחים בשנים האחרונות והטריקים של חברות הביטוח עובדים פחות ופחות על השופטים, לכן פנייה לעורך דין ותביעה של חברת הביטוח בבית המשפט תבטיח בסבירות גבוהה את קבלת הכסף שמגיע לכם.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות