מעניקים מכל הלב: 5 מתנות שאפשר לתת לקרוב שסיים לימודי משפטים

מעניקים מכל הלב: 5 מתנות שאפשר לתת לקרוב שסיים לימודי משפטים

לימודי משפטים הם לימודים מפרכים שנמשכים כמעט 4 שנים, והם דורשים המון ריכוז, קריאה ולמידה, שינון של חוקים ופסקי דין מאמרים, והשקעה רבה לאורך כל תקופת הלימודים. מי שסיים משפטים בתואר ראשון או שני, השקיע לא מעט, לכן עם סיום הלימודים, אפשר לערוך חגיגה קטנה וגם להעניק מתנה. אז איזה מתנות אפשר לתת למי שסיימו לימודי משפטים? הנה 5 הצעות מעניינות:

עוגה טעימה ויפה

הכינו עוגה יפה שתוכלו לעצב בעצמכם, כמו עוגה בצורת ספר בזיגוג לבן ושחור, או עוגה עגולה שעליה פטיש של בית משפט עשוי ופל גלילית וקרמבו, ותוכלו לבחור כול עיצוב אחר שקשור לקונספט של משפטים ועריכת דין. אפשר להכין עוגת שוקולד סטנדרטית לצפות אותה בבצק סוכר ולכתוב עליה משפטים כמו 'בשעה טובה', 'בהצלחה' וכולי. אם אתם רוצים להגיש את העוגה בצורה מהודרת, אפשר לארוז אותה בצורה בטוחה. אריזות שקופות לעוגות יעטפו לכם את העוגה בצורה יפה וגם יגנו עליה בזמן ההגשה.

עט עם חריטה

עורכי דין ידועים ביכולת שלהם לנסח מסמכים ומכתבים, לחבר הסכמים ובכלל: לכתוב. מתנה כמו עט כדורי איכותי יכולה להיות מתנה סמלית, בעיקר בעידן מתקדם כמו שלנו. ובכול זאת, אין כמו עט איכותי עם חריטה של שמו של עורך הדין, כדי לסמל את המקצוע היוקרתי והשייכות אליו. חפשו אחר עטים איכותיים ובדקו מהיכן אפשר להזמין עט עם חריטה. מוצרים כאלה אפשר להזמין אונליין ואפשר להגיע אל חנויות המציעות מתנות מיוחדות וחריטות על מתנות ובכך להעניק עט מהודר.

 

 

מגש פירות

בא לכם לפנק חבר שסיים לימודי משפטים עם משהו מתוק ובריא? בחירת מגש פירות חתוכים ומעוצבים בקפידה יכולה להיות רעיון נהדר! כיום אפשר להזמין במשלוח לכל מקום, מגוון רחב של מגשי פירות ולבחור מגש בגודל מתאים וכזה שמגיע עם יין וברכה אישית. מגשי פירות מספקים מגוון פירות בעונה, חתוכים בצורות מעניינות, כמו למשל סושי פירות שמכינים משכבות דקות של פירות המשולבים יחד לרול מלא טעם ומתיקות.

גיפט קארד

אם אתם רוצים לתת לחבר או לחברה שסיימו משפטים לבחור בגדים יפים לבית המשפט או לשעות הפנאי – תוכלו להעניק להם גיפט קארד. גיפט קארד הוא כרטיס מתנות נטען שאפשר לרכוש בכול סכום שמתאים לכם. אם אתם קבוצת חברים או משפחה – תוכלו לבחור את סכום הכסף לכרטיס, ולהעניק לפרקליט כרטיס עם סכום גבוה לשופינג במגוון רשתות אופנה ולשאר רשתות המציעות מוצרים מסוגים שונים.

לוח שחמט

עורכי דין יודעים כי מהלכים משפטיים דומים קצת לשחמט. היכולת לחשב צעדים, לחשוב כמה מהלכים קדימה, לפעול נכון ולדעת כיצד לנצח – כולם אופייניים, גם להתנהלות בבית המשפט וגם למשחק כמו שחמט. לוח יפה ומעוצב של שחמט יכול להיות פריט יפה וסמלי שיקשט את משרדם של עורך הדין או עורכת הדין שיוצאים לדרך מלאת אתגרים. כיום אפשר לבחור לוחות שחמט מעוצבים בחנויות מתנות שנמצאות במגוון רחב של מרכזי קניות וקניונים או בחנויות אונליין.

לסיכום, עוגה יפה שתאפו, מתנה סמלית או שימושית שתרכשו, וכוסית שתרימו יחד עם הסטודנט שסיים את לימודיו – כולם ישמחו את מי שקיבל את התעודה וההסמכה לעסוק במשפטים, ומוכן לצאת לדרך אל עולם מקצועי. אז זה הזמן לחשוב על המתנה שתעניקו לחברים הטובים או לבני משפחה.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות