חברות נדל"ן – תנו לתפנית לספק לכן פתרונות

חברות נדל"ן – תנו לתפנית לספק לכן פתרונות

אם אתם פועלים בתחום הנדל"ן, אתם יודעים שזהו תחום תחרותי מאוד. אחד מהדברים שדרושים בכדי להצליח בו, אלה מערכות מחשוב יעילות. מערכות כאלה, מהוות מרכז עבור טיפול שוטף בתהליכי עבודה ומידע – שני דברים, שניהולם היעיל מהווה מפתח מרכזי להצלחה עסקית. כיצד עושים זאת בצורה הטובה ביותר?

מותאם במיוחד עבורכם

התשובה לשאלה שהצגנו, היא בדרך כלל פשוט "מערכת ERP". אך מערכות מסוג זה הן לא דבר פשוט ליישום. מדובר במערכות מורכבות וגדולות למדי. גם אחרי שבוחרים מערכת מתאימה, ישנו צורך להשקיע לא מעט משאבים, בהתאמת המערכת למגזר שבו אתם פועלים וגם לכם אישית, כחברת נדל"ן ספציפית. תפנית מספקת פתרון ייחודי וייעודי, שהוא בסט אוף בריד בתחומו, עבור מגזרים ספציפיים במשק. בין מגזרים אלה, ניתן למצוא תוכנה לניהול נכסים של תפנית, עבור גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב. כמו כן, תפנית מותאמת למגזרים רבים נוספים, בהם מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), בתי דיור מוגן, חברות שירותים, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, אשראי חוץ בנקאי, קמעונאות, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, מרכזים רפואיים, ניהול מרכזים לוגיסטיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים.

במבט כללי

תפנית היא מערכת ERP או Enterprise Resource Planning. ספציפית עבור ניהול נכסים, היא מציעה

ניהול ומכירת נכסים

סיוע בפעילות המרכזית, של ניהול הנכסים וכל הקשור במכירתם. במסגרת יכולות אלה, תפנית תסייע לכם בין השאר עם ניהול מחירונים והשינויים שאתם מכניסים בהם עם הזמן, ניהול תהליכי רכישה, ניהול ההתנהלות מול לקוחות מתעניינים, מענה לתיעוד חוזים ופרטים חשובים שונים כגון עמלות.

ניהול שירות ואחזקה

ניהול השרות והאחזקה למבנים שברשותכם. זאת, כולל ניהול הסכמי שירות, קריאות שירות ומערך טכנאים. אגב, תפנית מאפשרת גם לקבל מהעובדים דיווחים מהשטח, באמצעות אפליקציה מיוחדת.

ניהול לוגיסטי

יכולות ניהול לוגיסטי, כולל התחברות למודול שרות ואחזקה.

ניהול פרויקטים

ניהול מרכזי של פרויקטי בניה ושל פרויקטי נדל"ן יזמיים למיניהם. מבחינה זו, תפנית מסייעת עם תכנון וניהול הפרויקט, ניהול מכרזים, ניהול הנדסי, ניהול חוזים והתחשבנויות מול גופים שונים.

עוד כלולים

עוד כלולים בפתרון זה, מודולים ויכולות רבות נוספות. כמה דוגמאות לכך, הן

  • ניהול קשרי לקוחות – Customer Relationship Management. אחד המודולים הקלאסיים של מערכות ERP. כמובן, ניהול קשרי הלקוחות הוא היבט חשוב ביותר של ניהול עסקי באשר הוא.
  • ניהול פיננסי- מעקב אחרי מצב חשבון עדכני, ניהול התקשרות עם רוכשים ושוכרים, טיפול בתקבולים, בפריסת תשלומים ועוד.
  • ניהול ערבויות – ניהול מרוכז של ערבויות, כולל ערבויות בנקאיות, שטרי חוב וערבות בדק, קישורים בין ערבויות לחוזים, פעולות הארכת ערבויות, ביטול ערבויות ועוד.

מערכת חזקה, מחברה איכותית

לא פחות חשוב – תפנית היא מערכת מבית חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. למעשה, מטריקס מפתחת מערכת ERP זו באופן מתמשך, במשך מעל לשני עשורים! בתהליך זה, מוכנסים למערכת בהתמדה חידושים שונים וכמובן גם שיפורים ותיקונים ככל שנדרש. הפיתוח מבוצע כולו ביחידה עסקית אחת של החברה, באופן אשר מסייע לקדם אינטגרטיביות מרבית בין חלקי הפתרון השונים. השורה התחתונה היא, שבשימוש במערכת תפנית של מטריקס, אתם יודעים שאתם עובדים עם המערכת המודרנית והעדכנית ביותר. בכל הנוגע למערכות ליבה קריטיות כל כך כמו ERP, זו היא נקודה חשובה ביותר.

לסיכום

לחברות נדל"ן כדאי ואף חשוב, להשתמש בכלים המתאימים להן ביותר. מבחינה זו, אין תחרות לפתרון של תפנית, אשר מותאם עבורן מראש. זהו פשוט הכלי המתאים ביותר למשימה.

סגירת תפריט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
נגישות